Üdvözöljük a

Kommunikáció menedzsment - Kulcs a kapcsolatokban

honlapján!

-

Kommunikáció menedzsment - Kulcs a kapcsolatokban

Szerző: Business Class| | 2004. június 1.

KOMMUNIKÁCIÓ MENEDZSMENT

- for és nonprofit intézmények vezetőinek

  • PR,
  • vizuális kultúra,
  • marketing kommunikáció,
  • EU,
  • Klub,
  • Megjelenés és stílus

Ma egyre inkább elismerik annak a jelentőségét hogy egy sikeres cég vagy egy sikeres nonprofit intézmény főként egy alapjaiban átgondolt , jó
kommunikációs rendszernek is köszönheti eredményességét.
Egy átgondolt, jó kommunikációs rendszer kialakításához pedig sokrétű szakmai információkra is szükség van. Nemcsak a NAGYOKNAK!

Kevés az idő! A napi rohanásban nincs ideje utánanézni egy-egy szakmai kérdésnek,
még többet szeretne tudni egy-egy kommunikációs jelenség hátteréről,
Nincs ideje időigényes kommunikációs képzéseken részt vennie, ennek ellenére tájékozott akar lenni,
érdekli, hogy milyen trendek van nak érvényben nemcsak Magyarországon, hanem a világban,
tapasztalatát modern ismeretekkel akarja gazdagítani,
vagy éppen fordítva: más tapasztalatából szeretne tanulni.

Mindezekben a Kommunikáció menedzsment kötetei nyújthatnak segítséget!

A Kommunikáció menedzsment tematikus blokkjai:

PR
- Misztikus, ugyanakkor ma még nagyon sokszor el nem ismert Public Relations speciális szegmensei kapnak helyet ebben a részben:

  • online kommunikáció
  • válság kommunikáció
  • public affairs
  • médiakapcsolatok
  • ...

- Elmélet és gyakorlat együtt!
- Elemzés, esettanulmány,
- Külföldi minták, interjú, riport a szakma egy-egy véleményvezérével.

EU
- Hogyan működnek a külföldi modellek?
- Milyen kihívásokkal kell szembenéznünk és milyen lehetőségeink adódnak?

Vizuális kultúra
- Az ok nélkül "csendestárssá" degradált kommunikációs forma pozitív példái,
- Rendszeresen bemutatunk egy-egy ifjú ipari formatervezőt.

KLUB
- Életmód részünk állandó témája ebben az évben a magyar Borkultúra (Tokaj-hegyalja, Balaton és vidéke, Észak-Magyarország, Budapest és környéke)
- tartalmas időtöltések: gasztronómia, utazás ...

MARKETING KOMMUNIKÁCIÓ
Új fejezetünk- hasonlóan a PR-hez - elmélet és gyakorlat szinkronban alapelvet követi.

MEGJELENÉS ÉS STÍLUS
Sikerünk egyik titka- első benyomáskor döntő tényező is lehet - az ápolt, kellemes megjelenés.

Előzetes a Kommunikáció menedzsment tavaszi kötetéből

EU
Holtzer Ágnes: Külföldi munkavállalók - jöjjenek is meg ne is?
Az Európai Unió személyek szabad áramlásával kapcsolatos félelmei és szükségei
Tóth Gergely: Megtakarítási díj három hazai vállalatnak - Állami cég az EU környezetvédelmi díjáért
Tóth Gergely: Tényleg olyan drága? -
Vasali Zoltán: EU csatlakozás és környezetvédelem
Nyolc magyar vállalat az Európai Környezetvédelmi Díjért
Ablakon bedobott pénz/könyvajánló
Az EU támogatások kommunikációja

PR
Európai és amerikai PR
Zámbó Márta: Napjaink rendezvénypiaca
Damjanovich Nebojsa: Online sajtószoba
Interjú Szabó Eszterrel / GE

MARKETING KOMMUNIKÁCIÓ
Móricz Éva: marketing kommunikáció
Bernschütz Mária: Harc a nézőkért!
A reklámhadjáratok célkeresztjében: az ifjúság

VIZUÁLIS KULTÚRA

Magyar Formatervezési Díj

KLUB
Tokaj és Hegyalja/borkultúra melléklet

MEGJELENÉS ÉS STÍLUS
Tavasz

Kapcsolódó anyagok: