Üdvözöljük a

Helpdesk rendszer Gyakornoki programhoz

honlapján!

-

Helpdesk rendszer Gyakornoki programhoz

Szerző: Gáborjáni Szabó Edit | 2016. február 2.

A „Help Desk” jellegű szolgáltatásunk a vállalkozások adminisztrációit végzőinek, a gyakornokok és mentoraik gyakornoki programba lépéséhez, valamint a vállalkozások és a gyakornokok közötti kapcsolatfelvételhez, információ jutásához ad segítséget.

Az alábbi területekre terjed ki az online „Help Desk” szakmai segítségnyújtás:

  • gyakornok keresés
  • gyakornoki munkahely keresés
  • gyakornokok munkáját támogató mentorok szakmai-módszertani
  • gyakornoki programhoz kapcsolódóan szakképzést érintő online tájékoztatás, tanácsadás
  • oktatási intézmények részére tájékoztatás a gyakornoki programba lépés lehetőségeiről
  • szakmai információs anyagok nyilvánossá tétele

 

A „TÁMOP-2.3.4.” gyakornoki projekt 2015.11.30-val zárult. Célja az volt, hogy a pályakezdő, szakmával rendelkező fiataloknak lehetőséget adjon arra, hogy végzettségüknek megfelelően elhelyezkedjenek, és egy mentor segítsége, irányítása mellett értékes tapasztalt munkaerővé váljanak. A projektben résztvevők visszajelzése alapján, a gyakornoki program sikeresnek mondható, célját elérte. Folytatása várható a GINOP-5.2.4 pályázatban.

 

A Helpdesk rendszerre az alábbi elérési úton lehet belépni.

 

http://tamop.isziir.hu/helpdesk/www/

 

Érdeklődni a program mentoránál lehet:

Bájiné Nagy Gyöngyi

52/500-733

+36 20/910-0389

bajine.nagy.gyongyi@hbkik.hu

 

Csatolt állományok: