Üdvözöljük a

Gyorsan és egyszerűen kezdeményezhető online számlanyitás

honlapján!

-

Gyorsan és egyszerűen kezdeményezhető online számlanyitás

Szerző: Czirbik Milán | 2018. január 18.

A digitális szolgáltatások iránti ügyféligény folyamatosan nő. Tíz banki ügyfél közül átlagosan három online intézi már bankügyeit. Ennek a tendenciának köszönhetően egyre több bank fejleszt mobilfizetéses appot, csiszolgatja net- és mobilbankját, vagy éppen online számlanyitási lehetőséget biztosít a vállalkozások számára.

Az OTP Bank a digitális fejlesztésekben is az élen jár. Olyan megoldásokat nyújt a lakosság mellett a vállalkozások számára is, amelyek kényelmesek, modernek, valamint megfelelnek a digitális kor elvárásainak.

 

Az online számlaigénylés lehetőségével a mikro-, kis- és közepes vállalkozások gyors és biztonságos módon tudnak számlát nyitni. Ez az innovatív szolgáltatás bárhol, a nap 24 órájában elérhető. Segítségével a társas és egyéni vállalkozások, őstermelők mellett egyéb szervezetek (pl. alapítványok, egyesületek) is élhetnek a lehetőséggel, mely egyszerűbb és gyorsabb ügyintézést tesz lehetővé számukra.

 

Néhány, a szokásokat felmérő kérdés után a rendszer előzetesen két számlavezetési ajánlatot ki is emel az érdeklődő számára. Fontos, hogy a kérdések megválaszolása nélkül is kezdeményezhető a számlanyitás. A művelet nagy része kényelmesen, akár otthonról is megtehető. A szerződés aláírása bankfiókban történik, melyhez ki lehet választani a legmegfelelőbb fiókot, sőt a kiválasztott bankfiókba időpontot is tud foglalni az ügyfél. A szerződéses dokumentumokat már az igénylés végén, előzetesen meg lehet tekinteni.  A szerződés aláírása és a bankszámla aktiválása körülbelül negyed órát vesz igénybe a bankfiókban. A szerződés fióki aktiválást követően – kérésre – a bankkártyát kipostázzák az ügyfél címére.

 

A folyamatban segítség a cégnyilvántartásba bejegyzett vállalkozások esetén, hogy a vállalkozás azonosítását – adószám, cégjegyzékszám vagy egyéb vállalkozás adatok megadását – követően a nyilvánosan elérhető cégadatok automatikusan kitöltésre kerülnek, így ezeket csak ellenőriznie kell.

 

Jelenleg az OTP Bankban több mint 50 fejlesztés fut a digitalizációhoz kapcsolódóan. Céljuk, hogy az ügyfelek az online térben és a bankfiókokban egyaránt egyszerűen és kényelmesen intézhessék ügyeiket.

 

 

(OTP Bank)