Üdvözöljük a

Tanácsi megállapodás az egységes digitális ügyfélkapuról

honlapján!

-

Tanácsi megállapodás az egységes digitális ügyfélkapuról

Szerző: Dr. Kiss András | 2017. december 14.

A Tanács elfogadta álláspontját az egységes digitális ügyfélkapu létrehozásáról, amely online tájékoztatást, eljárásokat, segítséget és problémamegoldó szolgáltatásokat biztosít majd a polgároknak és a vállalkozásoknak. Az egységes digitális ügyfélkapu több olyan hálózatot és szolgáltatást fog integrálni, amelyet nemzeti és uniós szinten annak érdekében hoztak létre, hogy segítsék a polgárokat és a vállalkozásokat a határokon átnyúló tevékenységeikben.

Ezek közé tartoznak az Európai Fogyasztói Központok, az Európa Önökért Tanácsadó Szolgálat, a SOLVIT, a Szellemi Tulajdonjogok HelpDesk, a Europe Direct és az Enterprise Europe Network. A digitális ügyfélkapu felhasználóbarát felülettel rendelkezik és az Unió valamennyi hivatalos nyelvén használható lesz majd.

 

Forrás: MKIK EU Hírlevél

Kapcsolódó anyagok: